پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112136
ماجراي حضور نيکي کريمي در تمرينات استقلال چيست؟
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 948

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از سرويس ورزشي «فردا»- ماجراي ساخت فيلم هاي ورزشي به خصوص درباره فوتبال و حواشي متعدد آن چند سالي است که رواج پيدا کرده و شايد اولين مورد آن نيز که با قهرماني تيم فوتبال پرسپوليس تهران همراه شد، به فيلم مردان پرسپوليس به کارگرداني مهدي زريباف باز مي گردد. اما گويا به تازگي افراد جديدي هم در اين حوزه وارد فعاليت شده اند و قصد دارند با توجه به محبوبيت ويژه ورزش فوتبال در کشور ما فيلم هايي درباره اين ورزش پرطرفدار بسازند.

نيکي کريمي، بازيگر معروف سينما  نيز يکي از افرادي است که به تازگي قدم در اين کار نهاده است. نيکي کريمي که کارگراني و تهيه کنندگي فيلم «روزي روزگاري فوتبال» را بر عهده دارد روز گذشته در تمرين آبي پوشان حاضر شد و به تهيه قسمت‌هاي اين فيلم پرداخت. نکته قابل توجه پا به توپ شدن اين بازيگر سينما در تمرين آبي پوشان بود. اين حرکت باعث شد عکاسان از اين صحنه عکس بگيرند و کريمي را در حالت پا به توپ شدن به تصوير بکشند.


امير قلعه نويي نيز در طول برگزاري تمرين تيمش با کادر تصوير برداري نيکي کريمي همکاري مي‌کرد و از بازيکنان مي‌خواست در برخي از صحنه‌ها حاضر شوند و پاسخگوي سؤالات باشند.

در همين خصوص خبرنگار سرويس ورزشي «فردا» سراغ منصور پورحيدري رفت و درباره علت اصلي حضور نيکي کريمي در تمرينات استقلال گفتگويي با وي انجام داد.

حضور نيکي کريمي و همراهانش با هماهنگي بود
سرپرست سابق تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص علت حضور بازيگر سينما و تلويزيون در تمرينات استقلال و پا به توپ شدن وي در زمين تمرين استقلال اظهار داشت: بحث حضور ايشان و همراهانشان با هماهنگي باشگاه و شخص امير قلعه نوعي انجام گرفته و پابه توپ شدن وي نيز قسمتي از فيلم بوده که بايد صحنه هاي آن روي زمين چمن گرفته مي شد.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: زماني که خانم نيکي کريمي پا به توپ شد بازيکنان تيم در قسمتي ديگر از زمين مسابقه مشغول تمرين بودند و ضبط تصاوير اين بخش از فيلم نيز در گوشه اي از چمن زمين تمرين استقلال انجام گرفت.

مدير فني باشگاه استقلال تهران افزود: اين براي دومين بار است که خانم کريمي با گروه تصوير برداري خود در تمرينات استقلال حاضر مي شوند و همه کارها هم با هماهنگي باشگاه انجام مي گيرد. به خاطر همين هيچ بي نظمي اتفاق نمي افتد.

تحريم رسانه ها از سوي بازيکنان را نمي پسندم
منصور پورحيدري در بخش ديگري از اظهارات خود درباره تحريم رسانه ها از سوي بازيکنان تيم ملي گفت: اشکالي که وجود دارد اين است که رسانه ها فوتبال را با ساير رشته ها مورد مقايسه قرار داده اند اين درحالي است که فوتبال در همه دنيا با ساير رشته هاي ورزشي تفاوت دارد. اما در کل من کار بازيکنان تيم ملي را نمي پسندم و معتقدم نبايد نسبت به رسانه ها جبهه گيري کرد.

وي در ادامه افزود: در شرايط کنوني تيم ملي فوتبال کشورمان نياز به کمک دارد و همه باهم بايد با اتحاد دست در دست هم دهيم تا کاري کنيم که تيم ملي بتواند به جام جهاني صعود کند.

فکر نمي کنم کي روش موفق شود
سرمربي سابق تيم ملي فوتبال کشورمان در خصوص وضعيت تيم ملي فوتبال ايران نيز اظهاراتي را مطرح کرد و گفت: همانطور که قبلا گفتم بايد کي روش از تيم ملي جدا مي شد. اما گويا فدراسيون به اين نتيجه رسيده که تيم ملي با کي روش موفق مي شود و حالا که اين تصميم گرفته شده بايد حمايتي همه جانبه از تيم ملي صورت گيرد. اما بعيد مي دانم که کي روش در کارش موفق شود.

پورحيدري همچنين خاطر نشان کرد: کي روش بايد به باشگاه و مربيان تيم هاي ليگ برتري اعتماد کند و از آنها براي هدايت تيم ملي کمک بگيرد.

نمي دانم فتح الله زاده پول رضايتنامه نکونام را از کجا آورد
سرمربي سابق تيم فوتبال استقلال تهران در بخشي از اظهارات خود به تشريح آخرين وضعيت باشگاه استقلال پرداخت و گفت: با توجه به مشکلاتي که وجود دارد تيم نتايج قابل قبولي گرفته و هر روز بهتر مي شود. اگر برنامه هاي تيم ملي بگذارد و دائما ليگ را به خاطر اردوهاي تيم ملي تعطيل نکنند مطمئن باشيد که استقلال بهتر از اين هم خواهد شد.

مدير فني باشگاه استقلال در ادامه تصريح کرد: در خصوص مسائل مالي متاسفانه بايد بگويم که از ابتداي ليگ تا کنون هيچ يک از بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم حتي يک ريال هم دريافت نکرده اند. اگر پولي هم براي جذب آقاي نکونام خرج شده بابت گرفتن رضايتنامه اين بازيکن بوده است. من نمي دانم که آقاي فتح الله زاده پول رضايتنامه نکونام را از کجا آورده است.

پورحيدري دربخش پاياني گفتگوي خود عنوان کرد: در صورتي که مصدوم ها به جمع بازيکنان اضافه شوند مي توانيم بگوييم که استقلال شانس زيادي براي قهرماني در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر خواهد داشت.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html